Preskoči na glavno vsebino

Poročna torta




Vse se je začelo, davnega, davnega..... Hecam se :) Gre za enega mojih srečno dokončanih projektov, s katerim sem dokaj zadovoljna. Zakaj srečno dokončanih ??? Zato, ker projektov je veliko in več ali manj ostanejo nedokončani, skriti v omari, skriti v glavi in čakaj na svoj dan, oziroma na dan ko me bo dovolj volja, da se jih usmilim in dokončam. Torta na čestitki je moje delo, v smislu, da sem jo sama narisala. Naj takoj pojasnim, da o risanju nimam pojma, tu pa tam mi uspe kaj prekopirati in to je vse. Obožujem torte, še posebno tiste ta prave, ki lepo dišijo in imajo okus po čokoladi, in prav tu se je začelo. Padla je ideja. Štampiljka? Ja, ampak kaj če jo poskusim sama narisati? Nekaj bo že ratalo. No, nekaj je ratalo. Ni vrhunske kakovosti (moja samokritičnost!!!), ampak za prvič je ravno dovolj dobra, da sem jo spravila na čestitko in jo sedaj ponosno objavljam na svojem blogu.

Čestitka je seveda v mojem stilu, bela in nežna.... poročna, seveda. Mogoče preveč bela, ampak drugače ni šlo. Krivi so tisti mali varnostniki, ki domujejo v mojih možganih in skrbijo, da ne prestopim mejo (moje) ne normale. Čestitka mi je vzela kar nekaj časa. Torta je kar troslojna, v smislu osnovni sloj, embosiran sloj in še tretji, izrezan in s 3D blazinicami zalepljen sloj. Ja, če pomislim, je prav tako, saj torte imajo več plasti in meni manjka samo še krema :))






Objavljam, še sliko torte. Če jo kdo želi, si jo lahko prenese na svoj računalnik. Z veseljem jo podarjam.





No, tukaj je še ena različica poročne torte.





In še od blizu....






Upam, da vam je torta všeč. Če koga zanima postopek izdelave digitalne štampiljke, naj na kratko povem, da se je pri meni vse začelo na papirju. Risbo sem potem skenirala, prenesla v Illustrator in s pomočjo Live Trace postopka celotno stvar spravila v vektorsko sliko (v vozle, črte....). No nekaj popravkov je še bilo potrebno narediti. Na temle linku je na kratko opisan postopek, ni težko, samo poskusiti je treba.


Komentarji

  1. Super lepi torti!!!!!In sam si ju skreirala- mega. Čestitki sta fantastični. Torto bom pa pohopala, ker mi diši skoraj kot prava:):):)Hvala lepa za tortico!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau!
    Super čestitki!
    Mi bo prišlo zelo prav v kratkem!
    Hvala za tortico!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitki sta mi, kot vse tvoje, zelo zelo všeč. Všeč mi je veliko praznega prostora, tako bistvo pride bolj do izraza. Izdelava digitalne štampiljke je pa prava mojstrovina. Res hvala zanjo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super narejeni čestitki!
    In hvala za čudovito tortico.

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlični sta, zelo elegantni! Hvala za tortico, že vidim kako jobom uporabila. :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je strašansko všeč in se mi že kar zdi, da jo bom v septembru ponucala :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Sem me je pripeljal link na blogu Sandrce. Ampak zdaj mi ni prav nič žal. Čudovito čestitko si naredila, digitalna štampiljka, ki si jo velikodušno ponudila, je pa sploh super. Najlepša hvala.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vse kar si naredila pri tej torti je krasno! To je bil pravi projekt, da je nastala čestitka :)
    Lepo, lepo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Tale torta je prav bombastična!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vabilo za prvo sveto obhajilo

Hecna stran mojega ustvarjalnega življenja je ta, da moji možgani neprestano delujejo v smeri novih zamisli, postopkov, materialov (jaz to imenujem mentalno ustvarjanje)...., ko pa je potrebno ustvariti nekaj konkretnega (na materialni ravni) odpovejo na čisti liniji. Kakšen teden nazaj sem dobila naročilo za izdelavo vabil za prvo sveto obhajilo. Prepuščena mi je bila izbira tako barve, oblike kot motivov - skratka vse .... kaj pa sedaj ???? Praznina! Dva dni sem potrebovala, da sem prišla do končnega zaključka kako bi naj to vabilo izgledalo, pa še nisem bila čisto prepričana. Je pa res, ko sem enkrat začela z izdelavo - risanjem, rezanjem, .... - pa idejam ni bilo konca. Tako sem prišla do spoznanja, da ni dobro da izgubljam čas v možganskem premlevanju, temveč da se podam v takojšnjo ustvarjalno akcijo.  Že nekaj časa me bolj privlačijo drugačne oblike vabil in čestitk, zato sem se tudi za to priložnost  odločila za nekaj posebnega. Ker pa nisem bila prepričana, da bo to

Prvo sveto obhajilo

Po dolgem času ponovno tukaj z vami ...  Da ne bo blogec sameval, sem se odločila, da objavim slikice novih vabil za prvo sveto obhajilo. V bistvu gre za eno vabilo v različnih barvnih odtenkih - v klasični roza in nežno modri izvedbi. Nekaj novosti pa je še v pripravi :) Lepo se imejte,

Spominček ob rojstvu otroka

Seveda je splet vir mojih inspiracij, tako da tudi tale spominček ima tam svoje korenine. Že nekaj časa nazaj sem videla čisto preprosto tiskano voščilnico z motivom dojenčka pod odejico in ker mi je bila tako všeč sem ji malo priredila v mojem stilu. Narejena je za oba moja otroka - v roza in modri barvi. Notri pride še fotografija in pa ime z datumom rojstva. Je pa fajn, ko se tale spominček lahko uporabi tudi kot vabilo :) Upam, da je tudi vam všeč.  Lepo se imejte,