sobota, 26. oktober 2013

Levček vabilo







Obljubila sem vam še kakšno vabilo za rojstni dan. Tokrat objavljam vabila za rojstni dan mojega sineka. Zamisel o levčku na vabilu mi kar nekaj časa ni dala miru, tako da, ko sem na spletni strani
http://www.misskatecuttables.com dobila rezalni načrt sem točno vedela kako in kaj.
To je razultat. Moj fant je bil zelo zadovoljen :)

Lepo se imejte!















6 komentarjev:

  1. Ooooo... Mojca, kako je luškan. Verjamem, da je bil sinček vesel. Tudi jaz bi bila pa tudi če imam dosti več let. Krasno si ga sestavila. :))

    P.S. prosim te, če lahko izključiš preverjanje z besedo in nam omogočiš lažje komentiranje. Pozdravček iz Kopra. :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Vesela sem vsake tvoje objave, saj so vedno takšne kot pove že naslov tvojega bloga.
    Vabila so nagajiva in pisana - čudovita.
    Pridružujem se Mojčini prošnji :)Gre hitreje ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Zadevo s komentarji sem poštimala - no, vsaj upam :)
    Hvala za nasvet.
    Vabila pa so res malce nagajiva - tako kot je moj mali sine.
    Lp!

    OdgovoriIzbriši
  4. iii, kako krasna vabila. Tvoji izdelki so res vedno tako dovrseni in profesionalni.

    OdgovoriIzbriši
  5. sIMPATIČEN LEVČEK IN VABILA!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo všečna vabila in zelo lepo fotografirana.

    OdgovoriIzbriši