Preskoči na glavno vsebino

Poročna voščilnica




Cottage Cutz šablonce so res enkratne in tale s prstani je ena mojih najljubših - mogoče pa zato, ker je bila ena prvih :)
Pri svojem delu veliko uporabljam Cameo strojček vendar tokrat sem ga pustila malce počivati in sem raje posegla po šabloncah. Nastale je tale voščilnica, ki spada v komplet s škatlico presenečenja.

Lepo se imejte,






















Komentarji

  1. Lepo in elegantno kot smo vajeni izpod tvojih rok.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa voščilnica in pripadajoča škatlica. Vrhunsko izdelano.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasen kompletek je nastal... tako zelo nežen je!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hej Mojca, hvala za tvoje komentarje. Sem ti želela samo to povedati, da boš več o packanju našla v tej moji objavi, tudi linke do videov http://ustvarjalnaskrinja.blogspot.si/2015/10/razigrani-snezakistacked-snowmen.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, hvala ti za namig. Mislim, da bo tole packanje zame pravi izziv :-)

      Izbriši
  5. Tako zelo nežno, elegantno in romantično!
    Res lep kompletek voščilnice in škatlice presenečenja.
    Šablona s prstančki je res nekaj posebnega. Tudi mene mika, da jo dodam v svojo zbirko. :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vabilo za prvo sveto obhajilo

Hecna stran mojega ustvarjalnega življenja je ta, da moji možgani neprestano delujejo v smeri novih zamisli, postopkov, materialov (jaz to imenujem mentalno ustvarjanje)...., ko pa je potrebno ustvariti nekaj konkretnega (na materialni ravni) odpovejo na čisti liniji. Kakšen teden nazaj sem dobila naročilo za izdelavo vabil za prvo sveto obhajilo. Prepuščena mi je bila izbira tako barve, oblike kot motivov - skratka vse .... kaj pa sedaj ???? Praznina! Dva dni sem potrebovala, da sem prišla do končnega zaključka kako bi naj to vabilo izgledalo, pa še nisem bila čisto prepričana. Je pa res, ko sem enkrat začela z izdelavo - risanjem, rezanjem, .... - pa idejam ni bilo konca. Tako sem prišla do spoznanja, da ni dobro da izgubljam čas v možganskem premlevanju, temveč da se podam v takojšnjo ustvarjalno akcijo.  Že nekaj časa me bolj privlačijo drugačne oblike vabil in čestitk, zato sem se tudi za to priložnost  odločila za nekaj posebnega. Ker pa nisem bila prepričana, da bo to

Prvo sveto obhajilo

Po dolgem času ponovno tukaj z vami ...  Da ne bo blogec sameval, sem se odločila, da objavim slikice novih vabil za prvo sveto obhajilo. V bistvu gre za eno vabilo v različnih barvnih odtenkih - v klasični roza in nežno modri izvedbi. Nekaj novosti pa je še v pripravi :) Lepo se imejte,

Spominček ob rojstvu otroka

Seveda je splet vir mojih inspiracij, tako da tudi tale spominček ima tam svoje korenine. Že nekaj časa nazaj sem videla čisto preprosto tiskano voščilnico z motivom dojenčka pod odejico in ker mi je bila tako všeč sem ji malo priredila v mojem stilu. Narejena je za oba moja otroka - v roza in modri barvi. Notri pride še fotografija in pa ime z datumom rojstva. Je pa fajn, ko se tale spominček lahko uporabi tudi kot vabilo :) Upam, da je tudi vam všeč.  Lepo se imejte,