Preskoči na glavno vsebino

Album za Prvo sveto obhajilo



Delovni meseci ali bolje rečeno "sezona obhajil" je za menoj in na srečo sedaj veselo na dopust :) 
Po pravici povedano sem utrujena ampak istočasno zelo vesela, da sem razveselila veliko ljudi z mojimi vabili. Sem pa letos zaključila vse skupaj z eno prav posebno poslastico. V bistvu gre za darilo, ki sem ga naredila Zali, to je prijateljici moje princeske. Zala se je letos obhajala in ker je super punca, si je tudi zaslužila super darilo. Gre za ročno izdelan album za Prvo sveto obhajilo. Seveda me je že kar nekaj časa držalo, da bi se lotila tega projekta ampak nikoli ni bilo tiste prave priložnosti pa tudi časa ne. Navdih sem dobila od pridnih punc na spletu, katerim gre vsa pohvala za tako delo, ker ni enostavno in zahteva svoj čas in talent.
Album je nastajal kar cel teden, ker sem imela željo narediti vse tako kot je treba pa še uživala sem ob tem.

Objavljam nekaj slikic. Album ima skupaj 7 notranjih listov, ampak, ker mi slikice niso ravno najbolje uspele objavljam tukaj le par od njih.

Lepo se imejte :-)




































Komentarji

  1. Mojca, zelo nežno in vrhunsko narejeno. Prava paša za oči.

    OdgovoriIzbriši
  2. Izjemno lepo! Čudovit izbor barv in papirjev ter dodatkov.
    Album oddaja nežnost in milino. Ravno prav za ta velik dogodek.
    Popolno darilo za lep spomin. In nikakor ne morem nehat občudovat, kako zelo je lep!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vabilo za prvo sveto obhajilo

Hecna stran mojega ustvarjalnega življenja je ta, da moji možgani neprestano delujejo v smeri novih zamisli, postopkov, materialov (jaz to imenujem mentalno ustvarjanje)...., ko pa je potrebno ustvariti nekaj konkretnega (na materialni ravni) odpovejo na čisti liniji. Kakšen teden nazaj sem dobila naročilo za izdelavo vabil za prvo sveto obhajilo. Prepuščena mi je bila izbira tako barve, oblike kot motivov - skratka vse .... kaj pa sedaj ???? Praznina! Dva dni sem potrebovala, da sem prišla do končnega zaključka kako bi naj to vabilo izgledalo, pa še nisem bila čisto prepričana. Je pa res, ko sem enkrat začela z izdelavo - risanjem, rezanjem, .... - pa idejam ni bilo konca. Tako sem prišla do spoznanja, da ni dobro da izgubljam čas v možganskem premlevanju, temveč da se podam v takojšnjo ustvarjalno akcijo.  Že nekaj časa me bolj privlačijo drugačne oblike vabil in čestitk, zato sem se tudi za to priložnost  odločila za nekaj posebnega. Ker pa nisem bila prepričana, da bo to

Prvo sveto obhajilo

Po dolgem času ponovno tukaj z vami ...  Da ne bo blogec sameval, sem se odločila, da objavim slikice novih vabil za prvo sveto obhajilo. V bistvu gre za eno vabilo v različnih barvnih odtenkih - v klasični roza in nežno modri izvedbi. Nekaj novosti pa je še v pripravi :) Lepo se imejte,

Spominček ob rojstvu otroka

Seveda je splet vir mojih inspiracij, tako da tudi tale spominček ima tam svoje korenine. Že nekaj časa nazaj sem videla čisto preprosto tiskano voščilnico z motivom dojenčka pod odejico in ker mi je bila tako všeč sem ji malo priredila v mojem stilu. Narejena je za oba moja otroka - v roza in modri barvi. Notri pride še fotografija in pa ime z datumom rojstva. Je pa fajn, ko se tale spominček lahko uporabi tudi kot vabilo :) Upam, da je tudi vam všeč.  Lepo se imejte,