Preskoči na glavno vsebino

Še nakaj v spomin na zimske dni




Ker sem trenutno še v urejanju svojih idej in materialov, vam tokrat pokažem še nekaj iz lanske novoletne zaloge. Malo v spomin na zimske dni, sicer jih ne pogrešam, raje ima prebujenje narave, ptičje petje, zeleno travo ....
Če se sprašujete kako neki je nastal tale snežko, vam tokrat razkrivam eno svojo skrivnost, katero sem že delila z Manuelo na njenem blogu med komentarji. Odkrila sem, da imava z Manuelo nekaj skupnega in to je napravica, ki se imenuje Cricut Expression. Jaz sem svojega Expession-a kupila že lani, ampak, ker sem bolj sramežljiv tip človeka, sem to skrivnost kar zadržale zase (sicer zelo, zelo težko, čeprav bi raje to strobila celemu spletu). No, včeraj, ko sem brskala po Manuelinem blogu in zagledala bratca mojega strojčka, sem se kar opogumila in danes svojo skrivnost delim tudi z vami.
Trenutno je strojček malček počival, sedaj pa bova kar oba zavihala rokave in kaj lepega zrezala.

Skratka, snežko je bil izrezan s tem električnim rezalnikom, posebnost je mogoče le v tem, da sem ga izrezala s pomočjo programa Sure Cuts A Lot (SCAL). Program sem kupila dodatno, ker omogoča rezanje lastnih motivov, torej mimo teh elektronskih kartuš. V principu narišeš in zrežeš kar koli želiš .... ali pa dobiš motiv na spletu. Snežkota sem dobila kar brezplačno na spletni strani http://myscrapchick.com. Če koga še posebej zanima kaj več glede strojčka ali programa, naj me kar vpraša - izmenjava mnenj in izkušenj je dobrodošla.
V ostalem pa je čestitka narejena še vedno s pomočjo nepogrešljivega hroščka in njegovih štanc in nestijev.

Okrasni papir: Little Joys by Zoe Pearn;



Komentarji

  1. Snežko snežak je prečudovit! SCAL je super zadeva in tudi meni marsikdaj pride prav. Upam, da boš res zavihala rokave in naredila še veliko lepih stvari, ker jih je tako fajn gledati. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Če nas vračaš v zimo samo s čestitkami ni nič napačno :-), kajti lepo jo je pogledati. Glede mašince pa sem zaenkrat dobile vse informacije od Manuele, ker če bi vedela, da ga imaš tudi ti, bi gnjavila tudi tebe :-)))) Se pa nisem še čisto odločila za nakup.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem že mislila, da si začela z zimskimi čestitkami :)
    Tvoje čestitke kar pogrešam, veš. Moraš pogosteje kaj objaviti. So mi vedno zelo všeč, ker najdeš prave barvne kombinacije, všečno postavitev in rezultat je čudovita čestitka.
    Ko in če bom razmišljala o nakupu tega strojčka, pa se bom obrnila nate. Hvala za pripravljenost deliti skrivnosti.
    Upam, da sta z bejbiko okej in se dobro počutiš! Vse dobro!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo je bilo malo pomisliti na zimo. Čestitka je tako krasno skombinirana z nežnimi barvami. Vesela sem za tvoj strojček, jaz bi žarela od sreče, vedno, ko bi rezljal. Me pa zanima, ali si ga naročila preko spleta in kako je bilo s poštnino in dajatvami.

    OdgovoriIzbriši
  5. Punce, danes grem v akcijo rezanja, tako da kmalu vam kaj novega pokažem. Strojček pa sem kupila kar v Veliki Britaniji v trgovinici www.craftsulove.co.uk. Nakupa preko eBay-a sem se kar malo bala tako, da sem se raje odločila za malček dražjo ampak sigurno varianto. Jih pa moram zelo pohvaliti, poštnina je bila glede na težo stroja zelo ugodna (imajo cenik glede na vrednost nakupa)in dostava ekpresna - mislim, da mi ga je dostavil DHL in to kar v roku enega tedna po oddaji naročila.
    Drugače pa sva z detetom v redu. Trebuh je, glede na kmalu dopolnjenih 5 mesecev, ogromen. Saj bo šlo ... važno, da sva zdrava ...
    Bodite fajn, se slišimo oz. beremo kmalu. Lp!

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj, ne morem ti povedati, kako vesela sem, da si "nazaj". Močno sem pogrešala tebe in tvoje kreacije. Z detetom se držita, počivajta uživajta na svežem zraku in jejta veliko vitaminov!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. :) malo smo te pa pogrešali ♥ ♥ ♥ ampak samo da sta z detetom OK :))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vabilo za prvo sveto obhajilo

Hecna stran mojega ustvarjalnega življenja je ta, da moji možgani neprestano delujejo v smeri novih zamisli, postopkov, materialov (jaz to imenujem mentalno ustvarjanje)...., ko pa je potrebno ustvariti nekaj konkretnega (na materialni ravni) odpovejo na čisti liniji. Kakšen teden nazaj sem dobila naročilo za izdelavo vabil za prvo sveto obhajilo. Prepuščena mi je bila izbira tako barve, oblike kot motivov - skratka vse .... kaj pa sedaj ???? Praznina! Dva dni sem potrebovala, da sem prišla do končnega zaključka kako bi naj to vabilo izgledalo, pa še nisem bila čisto prepričana. Je pa res, ko sem enkrat začela z izdelavo - risanjem, rezanjem, .... - pa idejam ni bilo konca. Tako sem prišla do spoznanja, da ni dobro da izgubljam čas v možganskem premlevanju, temveč da se podam v takojšnjo ustvarjalno akcijo.  Že nekaj časa me bolj privlačijo drugačne oblike vabil in čestitk, zato sem se tudi za to priložnost  odločila za nekaj posebnega. Ker pa nisem bila prepričana, da bo to

Prvo sveto obhajilo

Po dolgem času ponovno tukaj z vami ...  Da ne bo blogec sameval, sem se odločila, da objavim slikice novih vabil za prvo sveto obhajilo. V bistvu gre za eno vabilo v različnih barvnih odtenkih - v klasični roza in nežno modri izvedbi. Nekaj novosti pa je še v pripravi :) Lepo se imejte,

Spominček ob rojstvu otroka

Seveda je splet vir mojih inspiracij, tako da tudi tale spominček ima tam svoje korenine. Že nekaj časa nazaj sem videla čisto preprosto tiskano voščilnico z motivom dojenčka pod odejico in ker mi je bila tako všeč sem ji malo priredila v mojem stilu. Narejena je za oba moja otroka - v roza in modri barvi. Notri pride še fotografija in pa ime z datumom rojstva. Je pa fajn, ko se tale spominček lahko uporabi tudi kot vabilo :) Upam, da je tudi vam všeč.  Lepo se imejte,