sreda, 12. november 2008

Še ena za lahko noč


Ura je res pozna (kmalu bo bila polnoč), a kaj ko je to edini del dneva, ko se lahko posvetim čestitkam, blogu .... Bom pa kratka in zato objavila eno lepo rdečo čestitko. 




Rdeči papir s snežinkicami sem dobila pri Summer. v Photoshopu sem dodala napis "Vesele praznike" in ga sprintala na HP Everyday Photo Paper. Luknjica na čestitki kot tudi obročki so izrezani z nestiji - zgornji obroček je bel, spodnji pa zlat. Viseča kroglica je izrezana s Cuttlebug štanco "Charms" iz papirja, ki sem ga sama narisala v Photoshopu (ja, kar veliko uporabljam ta Photoshop). Kroglica je iz obeh strani enaka - ko se obrne je vedno videti isti motiv snežinke. Malo lepila in zlatega trakca pa je voščilnica končana.

2 komentarja:

  1. Čudovite voščilnice. Moje hiške so iz konca pri Ljubljani, samo navdušena sem nad Primorsko...Te obiščem še kdaj.

    OdgovoriIzbriši
  2. Si dobrodošla - pa na Primorsko tudi :)

    OdgovoriIzbriši